ליצור, לחלום, להגשים

metzuyan

ליצור, לחלום, להגשים

אבי מצויינים, מנהלתמחלקת תרבות במועצה האזורית חוף אשקלון

"אני בת 42 עם שלושה ילדים, גרה במושב הודיה ומשמשת בתפקיד משנת 2019. זה התפקיד השני שלי. בעבר ניהלתי את מחלקת הנוער במועצה, כשבמקביל לאורך השנים אניפועלת בהתנדבות בתפקיד רכזת התרבות בישו במשך 17 שנים. מחלקת התרבות יושבת במתנ"ס, אךכל הדלתות פתוחות בפניי. אני מנהלת תקציבים גדולים והחיבור בין המתנ"ס והמועצה טוב, ישנו שיח מאוד פתוח ופורה עם ראש המועצה.

במועצה אזורית חוף אשקלון יש כ-20 ישובים, מתוכם 5 קיבוצים ו-3 ישובים דתיים גדולים, חלקם של מפוני הגוש שמצריך תוכן מותאם.

האתגר המרכזי שלנו הוא חמשת ישובי עוטף עזה שבדרום המועצה. האזור הזה חי במנעד מתמיד של בין חירום לשגרה. הישובים חזקים מאוד בעוצמה הקהילתית שלהם. גם בחירום אנחנו עדיין יוצקים תוכן תרבותי לתושבים, כולל במקומות אליהם הם התפנו, גם אם הם במרכז הארץ. כשמתחילה מתיחות ובזמן חירום, אני אחראית על מכלולה הפגות, והקשר עם נציגי היישובים הוא רציף. בתקופות אלה ישנה התגייסות גדולה, ומגיעות אלינו הזמנות רבות לפעילויות מחוץ לאזור,שמאפשרות רגע להתאווררות.

מה את הכי אוהבת בתפקיד?
"את היכולת ליצור, לחלום ולהגשים.לדוגמא, יצרתי לראשונה מנוי הצגות תיאטרון ילדים במועצה, באולם תרבות קטן שיש לנו עם 300 מקומות.הפקנו ערב שירי לוחמים עם אמנים מקומיים, חבורת הזמר ואמנים מהשורה. אני רואה חשיבות גדולה בשיתוף הקהילה. אני מאמינה שזה מייצר תחושת שייכות. מעבר לכך, אני אוהבת לחבר קהילות שונות – ילדים, צעירים ואזרחים ותיקים.

מה החלום שלך?
"שיהיה לנו היכל תרבות. נכון לעכשיו אנו מוגבלים מבחינת הבמה באולם, שלא מאפשרת לנו הרבה. ועדיין יש פעילות תרבות ענפה בחוף אשקלון.

ולסיום–מאיפה השם הזה?
"מצוינים מבעלי, עברות של יהודי איראן, מתוך הפסוק 'מצוינים הייתם במדבר'. וכן, זה מחייב. אבי זה קיצור של אביבה, אבל אף אחד לא קורא לי ככה. רק חבר'ה ממש קרובים".

Print Friendly, PDF & Email
רישום משתמש חדש
*שדה חובה

התחברות / הרשמה

דילוג לתוכן